Demo

Veelgestelde vragen

Demo

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Ons streven is om alle bestellingen binnen 2 werkdagen na betaling te leveren. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen (IDEAL betalingen worden direct verwerkt) versturen wij uw bestelling.

 

Ik wil mijn bestelling op komen halen, kan dat?

Ja, dit is mogelijk. Als u de producten af gaat rekenen, kunt u voor de verzendmethode `zelf afhalen` kiezen. U kunt u bestelling in onze winkel ophalen.

 

Wat kost het om mijn pakketje op te laten sturen?

Voor bestellingen onder de €50,- bedragen de bezorgkosten €4,95. Bezorgkosten voor het buitenland zijn €9,95.

 

Kan ik een ander afleveradres kiezen dan het factuuradres?

Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres invoeren.  

 

Er is iets verkeerd gegaan, kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Indien uw order reeds betaald is, en dus door ons in behandeling is genomen, kunt u hier zelf geen artikelen meer aan toevoegen. Wilt u nog iets toevoegen of heeft u bijv. een verkeerd product besteld, stuur dan direct na het bestellen een mailtje met het ordernummer naar info@blauwlifestyle.nl en wij nemen per omgaande contact met u op.

 

U hebt de verkeerde bestelling ontvangen. Wat nu?

Uiteraard is het niet de bedoeling dat u een ander artikel ontvangt dan u heeft besteld. Mocht dit toch voorkomen, dan kunt u het foutieve artikel binnen 5 dagen na ontvangst naar ons terugsturen. Graag ontvangen we van u een e-mail via info@blauwlifestyle.nl met de volgende gegevens:

  •      naam waarop de bestelling geplaatst is
  •      woonplaats
  •      ordernummer
  •      reden van de retour

 Graag ook op het retourpakketje uw naam en ordernummer vermelden. Het juiste artikel zullen we dan z.s.m. u toesturen.

 

Retouren kunt u sturen naar:

Blauw

St. Jorisplein 39

2981 GC Ridderkerk

 

Overige vragen?

Voor vragen kunt u contact opnemen met info@blauwlifestyle.nl of bellen met 0180-499924.